Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Winning at Innovation

Gebonden Engels 2011 1e druk 9780230343436
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Innoveren of sterven! Bedrijven die geen nieuwe producten kunnen innoveren en ontwikkelen hebben het moeilijk om nieuwe strategieën en technologieën succesvol te implementeren in de markt. 'Winning at Innovation' geschreven door Fernando Trias de Bes en Philip Kotler, twee toonaangevende experts op het gebied van marketing en innovatie, presenteert een baanbrekend nieuw model voor een succesvolle verbetering van uw marketing.

Specificaties

ISBN13:9780230343436
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:21-11-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Fernando Trias de Bes

Fernando Trias de Bes is gespecialiseerd in consulting en marketing research op internationaal niveau.

Andere boeken door Fernando Trias de Bes

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Inhoudsopgave

List of figures, Tables and Boxes
Acknowledgments
Introduction

1. Entrepreneurial Barriers To Innovation

PART I
2. Overall Picture Of The A-To-F Model
3. Activators
4. Browsers
5. Creators
6. Developers
7. Executors
8. Facilitators
9. The Advantages Of Designing Innovation Processes With The A-To-F Model
-Annex I - Examples Of Processes Design Using The A-To-F Model
-Annex II - Detail Of Collaboration Tasks And Examples
-Annex III - Testing techniques - from concepts to finished product

PART II
10. Planning Innovation
11. Metrics
12. How To Foster a Creative Culture
13. Incentive And Rewards

Notes
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Winning at Innovation