Customer Service Intelligence
Perspectives for Human Resources and Training
Paperback Engels 2007 1e druk 9780750681902Samenvatting
Professionaliteit in Customer Service is de sleutel voor groei in hedendaagse organisaties. In het uitputtende en praktische 'Customer Service Intelligence' worden een groot aantal management- en marketingtheorieën geanalyseerd. Het boek maakt gebruik van nieuwe inzichten en invalshoeken op het gebied van emotionele intelligentie, gedragsbeïnvloeding, rolmodellen, verwachtingstheorie, sociaal-culturele concepten op het gebied van servicecommunities en Zenboeddhisme.
Het boek stelt u in staat de bedrijfscontext te beoordelen en uw trainingskeuzes daaraan aan te passen. Bovendien worden ontwerpen van trainingen uitgewerkt en aan de hand van casestudies en aanbevelingen worden u de praktische ins en outs van het opleiden van uw Customer Service uit de doeken gedaan.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Services Marketing
3. Emotional Intelligence
4. Reinforcement Theory
5. Leadership and Motivation
6. Competency-Based Training
7. Developing Expertise
8. Sociocultural Perspectives
9. Activity Theory
10. Zen and Mindfullness
11. Conclusion
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan