Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Social Marketing

Behavior Change for Good

Paperback Engels 2023 9781071851647
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process.

Specificaties

ISBN13:9781071851647
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:576
Verschijningsdatum:18-3-2024
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Marketing