

Adam Toren is ondernemer en investeerder. Hij is al jaren actief in het succesvol oprichten van bedrijven en deelt de opgedane kennis graag met anderen.
Meer over de auteursSmall Business, Big Vision
Lessons on How to Dominate Your Market from Self-Made Entrepreneurs Who Did it Right
Paperback Engels 2011 1e druk 9781118018200Samenvatting
Dit boek is een schatkist vol waardevolle informatie over het starten van een onderneming. Bovendien krijgt u de inzichten van een aantal succesvolle entrepreneurs. Daarmee is het voor zowel de startende ondernemer, als de ondernemer die al even bezig is, een waardevolle bron van informatie.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Matthew Toren
Inhoudsopgave
Preface
Acknowledgments
Permissions
Introduction
Our Story
Chapter 1 The Importance of Having BIG Vision
Chapter 2 Rethinking Your Business Plan
Chapter 3 Investors Out—Collaborators In!
Chapter 4 Hiring Employees: The Good, the Bad, and the Alternatives
Chapter 5 Laser-Sighted Marketing through Social Media
Chapter 6 From Entrepreneur to Icon: Achieving Expert Status
Chapter 7 The Socially Responsible Entrepreneur: It's Not Always about You
Chapter 8 Pulling a 180: The Business Turnaround
Afterword
Resources
Epigraph Sources
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan