

Rich Karlgaard is the publisher of Forbes magazine and author of its “Innovation Rules” column.
Meer over Rich KarlgaardThe Soft Edge
Where Great Companies Find Lasting Success
Gebonden Engels 2014 1e druk 9781118829424Samenvatting
Een hoge prestatie gaat altijd samen met een slimme strategie en de juiste uitvoering. Deze factoren blijven essentieel, zeker gezien het huidige zakelijke klimaat. Rich Karlgaard — Forbes Uitgever, ondernemer, investeerder—betoogt dat er bij concurrentievoordeel sprake is van een derde element. Dit element stimuleert de innovatie, het versnelt strategie en uitvoering en het kan niet worden gekopieerd of gekocht— uw bedrijfswaarde.
Trefwoorden
innovatie succesfactoren soft edge vertrouwen organisatiecultuur teams strategie concurrentievoordeel storytelling intelligentie bedrijfswaarden organisatieanalyse leiderschap design thinking verandering merkwaarde bedrijfscultuur duurzame groei organisatie hard edge esthetiek samenwerken klantgerichtheid cultuur aanpassingsvermogen merkbeleving emotionele intelligentie bedrijfsstrategie persoonlijke ontwikkeling creativiteit
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Preface: A Tale of Transformation—and Lasting Productivity Gains
1. A Wellspring of Enduring Innovation: The Soft Edge
2. Hard Versus Soft: The Fight for Resources
3. Trust: The Force Multiplier of All Things Good
4. Smarts: How Fast Can You and Your Company Adapt?
5. Teams: Great Things Come to the Lean and Diverse
6. Taste: Beauty Made Practical, Magic Made Profitable
7. Story: The Power of Story, Ancient and New
Conclusion: The Sweet Spot of High Performance
Afterword by Clayton M. Christensen
Notes
Acknowledgments
About the Author
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan