Find Your Lightbulb
How to make millions from apparently impossible ideas
Ingenaaid Engels 2008 1e druk 9781906465049Samenvatting
Zou u graag uw eigen zaak beginnen, maar wordt u ontmoedigd door de geringe kans op succes? Droomt over het maken van miljoenen, maar weet u eenvoudig niet waar u zal beginnen? 'Find Your Lightbulb' beantwoordt al deze vragen en helpt u om uw eenvoudig idee te verzilveren. U hoeft niet bovenmenselijk te zijn, u hoeft geen fondsen van de bank te krijgen - u hebt zelfs geen verbazingwekkend idee nodig om te beginnen.
De periodieke ondernemer Mike Harris toont u vooral enthousiasme nodig heeft, commitment en de bereidheid om te leren. En Harris zou moeten het weten - hij heeft de afgelopen twintig jaar doorgebracht met het begeleiden van succesvolle ondernemingen vanuit ogenschijnlijk onmogelijke ideeën - ideeën waarvan iedereen hem vertelde dat ze nooit zouden werken. Met het onbetaalbare bedrijfsadvies en case studies van ondernemers en vernieuwers aan beide kanten van de Atlantische Oceaan, helpt dit handboek u om de kansen van succes vast te grijpen in uw voordeel.
Trefwoorden
ondernemerschap ideeën omzetten enthousiasme starten eigen bedrijf ondernemen business ideeën ondernemersgeest succesfactoren implementatie dromen waarmaken innovatie startups persoonlijke ontwikkeling motivatie risico nemen zakelijk succes visie lef bedrijfsoprichting zelfvertrouwen startupfase business case strategie passie doorzettingsvermogen
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
2 Critics are your most valuable design resource
3 Know your 'ends' from your 'means'
4 Take smart risks
5 Most meetings are a waste of time
6 Customer insight is crucial
7 Reputation, reputation, reputation
8 Unleash the human spirit
9 Straddle the edge of reason
10 Avoid everybody else's embarrassing mistakes
11 Get your act together!
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan