Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Customer Value Generation in Banking

The Zurich Model of Customer-Centricity

Gebonden Engels 2015 9783319199375
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9783319199375
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Verschijningsdatum:29-10-2015

Expertrecensies (1)

recensie
Customer Value Generation in Banking
Patricia Heemskerk | 26 april 2016
Een must-read voor iedere manager werkzaam in de financiële sector. Stefanie Auge-Dickhut, Bernhard Koye en Axel Liebetrau koppelen op een interessante wijze de bewezen methodieken op het gebied van customer centricity aan de (traditionele) banksector. De technologische ontwikkeling gaat zo hard dat concurrentie niet alleen uit de banksector zelf komt, maar ook partijen als Google en Paypal op hun eigen innovatieve wijze de financiële sector betreden met nieuwe betalingstechnieken.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Customer Value Generation in Banking