Lees verder


Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken zoals Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij (BTM). Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt de workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.
Meer over de auteursAls jij een merk zou zijn
Ontdek wat je kunt leren van merken
Paperback Nederlands 2005 1e druk 9789043011075Samenvatting
Waarom bereikt de een alles wat hij of zij wil en lijkt bij een ander niets te lukken? waarom is het ene merk succesvol en het andere niet? Dit boek legt op heldere en unieke wijze het verband tussen succesvolle merken en mensen. Het inspireert u om naar uzelf te kijken alsof u een merk zou zijn, vanuit drie elementen: uw innerlijk, uw uiterlijk en uw gedrag.
Dit boek is geschreven voor iedereen die zich wel eens afvraagt: 'Wie ben ik?, Wat wil ik?' en 'Hoe kan ik dat realiseren?' Het najagen van het hoogste salaris en het grootste huis is niet zaligmakend: succes zit ook in een prettige relatie en lekker in uw vel zitten. Het gaat er niet om dat u zichzelf verkoopt als merk, maar dat u streeft naar een optimale mix van succes op zakelijk gebied en in uw privé-leven.
In overzichtelijke stappen kunt u uw Persoonlijk-Merkmodel invullen. Uw toekomstdromen vormen de basis voor het bekijken van uw innerlijke, het typeren van uw uiterlijk en het daaraan koppelen van uw gedrag. Door de vele herkenbare voorbeelden is dit boek beslist geen zware kost. Ontdek hoe authentiek en uniek u bent en maak uzelf Merk-Waardig.
Dit is een inspirerend boek dat u helpt om uw mogelijkheden te benutten en zakelijk en privé een succesvol leven te leiden.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Ruud Boer
Inhoudsopgave
1. Succesvolle merken
2. Innerlijk
3. Uiterlijk.
4. Gedrag
5. Jij als merk
Tot slot
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan