Lees verder


Huub Janssen is consultant interactieve marketing en daarnaast is hij verbonden aan de Tio University for Applied Science als docent e-business en e-commerce.
Meer over de auteursInteractieve marketing
Paperback Nederlands 2010 1e druk 9789043016469Samenvatting
'Interactieve marketing' beschrijft hoe de inzet van nieuwe media kan bijdragen aan het behalen van marketingdoelstellingen. Naast internet komen onder meer de toepassingsmogelijkheden van mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.
Aan de hand van de SOSTAC-methode leert u stapsgewijs en op effectieve wijze een marketingplan te formuleren. Hierbij komen vragen aan bod zoals: Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media? Wat betekent een dialoog voor een organisatie? Op welke manier past een organisatie marketing toe met behulp van social media?
Op de website www.pearsoneducation.nl/interactievemarketing vindt u powerpointpresentaties en videomateriaal.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Huub Janssen
Over Marenna van Reijsen
Over Theo Zweers
Inhoudsopgave
2 Businesstoepassingen
3 Opbouw van een dialoog met klanten
4 Situatieanalyse
5 Doelstellingen en strategie in interactieve marketing
6 Segmenteren en positioneren bij interactieve marketing
7 Positioneren met communicatie
8 Het actieplan
9 Control: Meten is weten
Noten
Bijlage: Informatie over actuele ontwikkelingen in interactieve marketing
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan