Productontwerpen, structuur en methoden
Paperback Nederlands 1998 2e druk 9789051897067Samenvatting
Industrieel ontwerpers ontwerpen en ontwikkelen producten voor de consumentenmarkt en voor professioneel gebruik. Rekening moet worden gehouden met de markt, het technisch functioneren, het gebruik, de vormgeving, de kosten en, niet in de laatste plaats, met het effect op het milieu. Het ontwikkelen van een nieuw product is dan ook een complex proces dat systematisch moet worden aangepakt. Dit boek gaat over de methodische aspecten van dat proces. Het behandelt de grondslagen van denken en doen bij productontwerpen en productontwikkeling, en biedt een overzicht van de belangrijkste methoden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Ontwerpprobleem en ontwerpproces
3. Methodiek: methoden, regels, aanbevelingen
4. Casehistories
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan