RCP 1A
Receptie: frontoffice hotellerie
Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789400216686Samenvatting
Bij aanschaf van dit artikel ontvang je een leerwerkboek. Je ontvangt een papieren exemplaar met op de achterkant een unieke licentiecode voor het gebruik van het E-boek op Digiplein.
Trefwoorden
hotellerie gastvrijheid receptionist hospitality guest journey hotelmarkt gastheerschap klantgerichtheid hotelorganisatie guest experience rooms division toerisme hotelkamers hotelketens food & beverage omnichanneling leisure guests frontoffice corporate guests boekingsproces reviews communicatie kamerprijzen marktontwikkeling pre-stay guest profile trends luxury hotels post-stay hotelformules
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan