

Jessica van der Burg is aanbestedingsadviseur bij TenderWise. Ze geeft trainingen en begeleidt al meer dan tien jaar bedrijven bij het inschrijven op aanbestedingen.
Meer over Jessica van der BurgSuccesvol inschrijven op aanbestedingen
Actuele editie, gebaseerd op de nieuwe wetgeving
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789461260314Samenvatting
Steeds meer bedrijven en overheden besteden werk uit via formele aanbestedingen. Veel managers en ondernemers laten kansen liggen door zich niet in te schrijven. Zonde, want het gaat tenslotte om interessante opdrachten.
In dit praktische boek voor managers en ondernemers lees je hoe je succesvol inschrijft op aanbestedingen en vergelijkbare trajecten. Hoe ziet een aanbestedingstraject er eigenlijk uit en aan welke spelregels moet je voorstel voldoen? Bovendien: hoe kun je kansen herkennen en optimaal benutten? Want inschrijven draait natuurlijk, net als alle andere vormen van acquisitie, om het binnenhalen van de opdracht.
Aanbestedingsadviseur Jessica van der Burg van TenderWise weet als geen ander hoe dit spel wordt gespeeld. Ze geeft trainingen en begeleidt al meer dan tien jaar bedrijven bij het inschrijven op aanbestedingen.
Dit is de actuele editie 2016-2017, gebaseerd op de nieuwe wetgeving.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Jessica van der Burg
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Heb je wat aan een aanbesteding?
2. Waarom inschrijven ook voor jou haalbaar is
3. Hoe vind je geschikte aanbiedingen?
4. Hoe pak je het inschrijven aan?
5. Hoe ziet een inschrijvingsdocument eruit?
6. De invloed van je eigen organisatie
7. Gezamenlijk inschrijven
8. Jouw persoonlijke bijdrage
9. De invloed van de opdrachtgever
Ten slotte
Bronnen
Wat als het niet werkt
Referentiewoordenlijst
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan