Lees verder




Dimitri Lambermont is een gedreven strategisch copywriter en eigenaar van Van Copy tot Content.
Meer over Dimitri LambermontOnline copywriting in 60 minuten
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789461261663Samenvatting
Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven.
Online copywriter Dimitri Lambermont beschrijft een praktische strategie om snel tot de juiste woorden voor je website te komen. Zo schrijf je teksten die je lezer persoonlijk raken en aanzetten tot actie.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Dimitri Lambermont
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Waar wil ik naartoe?
2. Wie ben ik?
3. Voor wie doe ik dit?
4. Wat heb ik al?
5. Hoe klink ik?
6. Hoe houd ik dat vast?
7. Hoe doe ik dat elke dag?
8. Waar moet ik op letten?
Tot slot
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan