Engels vervolg A1
Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789463260596Samenvatting
ENGELS VERVOLG – A1 is een methode Engels voor leerlingen in de bovenbouw van het praktijkonderwijs en het vso. Herkenbaarheid, een vaste structuur en herhaling van de lesstof helpen de leerling bij het aanleren van Engels. Na het afronden van Engels Vervolg beheerst de leerling niveau A1.
TAALVAARDIGHEDEN
In het leerwerkboek Engels Vervolg oefent de leerling met de vaardigheden luisteren, lezen, gesprekken voeren, spreken en schrijven. De lesstof wordt ondersteund door veel audio, video en functionele foto’s. De nadruk ligt in het leerwerkboek op de verwerving van woordenschat en basale grammatica.
STRUCTUUR
Het leerwerkboek bestaat uit vijf thema's:
1. Jij en anderen
2. Jij en je buurt
3. Vrije tijd
4. Gezondheid en levensstijl
5. Communicatie
Elk thema bevat online mapopdrachten waarin de leerling de betreffende vaardigheid op een leuke en aansprekende manier nog extra kan oefenen. Aan het einde van elk thema maakt de leerling een eindopdracht over de woorden en zinnen uit dat thema.
Trefwoorden
engels taalbeheersing taal praktijkonderwijs a1-niveau onderwijs communicatie speciaal onderwijs leesvaardigheid spreekvaardigheid schrijfvaardigheid luistervaardigheid leerwegondersteunend onderwijs woordenschat grammatica entreeopleidingen thematisch leren alledaagse situaties praktijkgericht leren visueel leren digitaal leermateriaal zelfstandig werken functioneel taalgebruik eindopdracht persoonlijke ontwikkeling map-opdrachten differentiatie
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan