
Lees verder
Meer dan 50% van de marketeers verhoogt de return on investment door te testen. Bij heel veel bedrijven wordt er echter nog te weinig tijd besteed aan het structureel en gestructureerd testen van de e-mailuitingen. Met het heldere stappenplan in dit boek kun je de resultaten van e-mailcampagnes snel en significant verbeteren.
'Meer opens, meer clicks' staat boordevol inspirerende cases, tips, do's en don'ts. Je leest onder meer over het inzetten van A/B en multivariate testen, statistische relevantie en het verhogen van de open en click ratio. Het is geschreven voor marketing- en communicatieprofessionals die gebruikmaken van e-mailmarketing en daar meer uit willen halen.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken