Lees verder


Marian Dingena is oprichter van MPCN Action Learning en Business Coaching en als academisch directeur verantwoordelijk voor het Strategisch Accountmanagementprogramma van Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit Rotterdam.
Meer over Marian DingenaKey Accountmanagement
Paperback Nederlands 2016 2e druk 9789492196156Samenvatting
De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.
In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key accountmanagement binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen.
Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.
Trefwoorden
key-accountmanagement accountmanagement klantrelaties b2b verkopen klantwaarde klantstrategie transformational selling organisatiemodellen sales klantrelatiebeheer bedieningsconcepten klantloyaliteit marketing accountmanagementproces klantselectie accountplanning klantclassificatie strategisch management implementatie teamrollen
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Marian Dingena
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan