

Erik Kessels is medeoprichter en creatief directeur van het eigenwijze Amsterdamse communicatiebureau KesselsKramer, dat print- en tv-campagnes bedacht voor SNS Reaal, Hans Brinker Hostel, Heineken, MTV en vele anderen.
Meer over Erik KesselsComplete Amateur
a Pro's Guide to Becoming More Amateur
Paperback Engels 2022 1e druk 9791254930137Samenvatting
A celebration of amateurism by Erik Kessels, one of the most original figures in today’s art and design scene, 'Complete Amateur' explains how to let go of everything you know and embrace things you know nothing about.
Full of brilliant masterpieces by absolute beginners (and also by artists who have kept experimenting with a beginner’s approach), this photographic guide invites you to exercise your amateur muscle and escape the traps of professionalism.
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan