OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Reclame en verkoop

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer
    Toon resultaten

    Reclame en verkoop

    Hier vindt u artikelen rond boeken over reclame en verkoop. Van koud bellen en acquisitie tot de offerte. Alles voor salesprofessionals en verkopers.
    344 resultaten
    recensie
    Reclame en verkoop
    1 oktober 2024
    Rick Lindeman
    2-3 minuten leestijd
    Iedereen van mijn generatie kan zich de reclame van laatste Rolo, met bijbehorende wraaknemende olifant herinneren. Reclame is dan ook naast een moment om thee te zetten, onmiskenbaar een deel van onze cultuur geworden.
    recensie
    Reclame en verkoop
    12 september 2024
    Eric van Arendonk
    2-3 minuten leestijd
    ‘Wat mocht, wat mag, what’s next?’ gaat over reclame door de jaren heen en wat dit met onze cultuur doet. Het boek neemt je mee over de ontwikkeling van de reclame vanaf 1960, waarbij het ontstaan van de Reclame Code Commissie en hun ontwikkeling door de jaren heen min of meer centraal staan.
    preview
    Reclame en verkoop
    21 augustus 2024
    Renate Hofstede
    2-3 minuten leestijd
    Je kunt natuurlijk veel vaardigheden leren op het gebied van sales, maar iedereen bereikt op enig moment een plafond. Het is je mindset die dat plafond bepaalt. ‘De sales mindset code’ beschrijft hoe je actief met jouw manier van denken aan de slag kan. Een preview.
    recensie
    Marketing
    25 juli 2024
    Helmar Niemeijer
    3-4 minuten leestijd
    Mwah, de titel van dit boek greep me niet echt. Het hoofdonderwerp ook niet, want gaat niet zo ongeveer elk managementboek op dit moment over artificial intellingence? Toch las ik ‘Next Level Sales – met AI & automation’. Berkman wist mij namelijk eerder te verrassen, en, spoiler alert, deed dat ook nu.
    recensie
    Marketing
    16 april 2024
    Christel Deckers
    2-3 minuten leestijd
    Met ‘Acquisitie voor professionals’ belooft Jan-Willem Seip nieuwe inzichten en nieuwe klanten en opdrachten aan professionals met jarenlange ervaring en een imposant portfolio, maar die moeite hebben nieuwe klanten aan zich te binden.
    Interview
    Marketing
    26 februari 2024
    Bas Hakker
    4-6 minuten leestijd
    In ‘Dutch Ad Men’ beschrijft Fred Kolsteeg, zelf oprichter van het reclamebureau ARA, de periode van 1864 tot 2000 in de Nederlandse reclamewereld. In het pre-digitale tijdperk werd er veel gepionierd in het reclamevak en dat levert goede verhalen op. Kolsteeg: ‘Ik vind het belangrijk dat de reclamemakers van nu hun klassiekers kennen.’
    recensie
    Reclame en verkoop
    16 februari 2024
    Hanneke de Wit
    2-3 minuten leestijd
    ‘De kunst van high end sales’ is het logische vervolg op ‘De kunst van high end ondernemen’, het eerste boek van Meriam Slijkerman. Onmisbaar, want high end ondernemen vraagt om een andere manier van verkopen. Omdat je met hogere prijzen werkt, maar vooral met andere klanten, met hun eigen, specifieke behoeftes en voorkeuren.
    boekenlijst
    Algemeen management
    6 februari 2024
    Managementboek Redactie
    Voor elke auteur is de kroon op het werk een andere. Het eerste exemplaar of een mooie recensie, een interview, een topnotering. Een droom voor velen blijft het winnen van een prijs; een beker, een beeldje, een geldbedrag. De erkenning, letterlijk onderscheiden worden, het ultieme doel.
    preview
    Marketing
    5 februari 2024
    Jan-Willem Seip
    3-5 minuten leestijd
    Ben je een professional? Bijvoorbeeld: adviseur, consultant, makelaar, architect of wetenschappelijk medewerker? Heb je jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten? Je vak als professional uitvoeren en nog klanten binnenhalen ook. Ga er maar aan staan. Zeker als je geen verkoper bent en wel moet verkopen.
    podcast
    Marketing
    25 januari 2024
    Jos Burgers
    2-3 minuten leestijd
    Bijna al zijn boeken zijn bestsellers én evergreens geworden én daarbij is hij een veelgevraagd spreker. In deze speciale aflevering van De Boekenpraktijk spreekt Willem van Leeuwen met Jos Burgers over hoe je dat nou doet: steeds opnieuw een goed verkopend managementboek schrijven. Ook bespreken we zijn nieuwe boek 'Superfijne klanten' dat 11 maart verschijnt, en bij het online komen van deze podcast alweer op 2 staat in de Managementboek Top 100. Burgers gaat het 'gewoon' weer doen.    
    preview
    Reclame en verkoop
    19 januari 2024
    Harro Willemsen
    3-4 minuten leestijd
    ‘Het grote acquisitie praktijkboek’ is een naslagwerk boordevol voorbeelden, checklists, tools en bewezen technieken, waarmee je vijf tot tien keer meer rendement kunt halen uit je acquisitie-inspanningen. Dat is de belofte van auteur Harro Willemsen. In zijn preview vertelt hij over het boek.
    recensie
    Reclame en verkoop
    18 januari 2024
    Rudy Kor
    5-7 minuten leestijd
    ‘De kunst van high end sales’ helpt professionals zich te ontwikkelen in het verkoopproces. Het boek richt zich op mensen die goed zijn in hun vak maar bij wie de vaardigheid om zichzelf te verkopen matig is ontwikkeld. Ook ontbreekt bij deze professionals vaak een heldere strategie hoe ze hun dienst en/of zich zelf kunnen verkopen.
    preview
    IT-management / ICT
    20 december 2023
    Toni van Dam
    3-4 minuten leestijd
    In AI in B2B-sales biedt Toni van Dam een verkenning van de impact van AI op de wijze waarop bedrijven zakendoen. Het gaat niet alleen in op de theoretische aspecten, maar legt ook de nadruk op praktische toepassingen, uitdagingen en ethische overwegingen. Hij vertelt erover in zijn preview.
    nieuws
    Marketing
    29 november 2023
    Managementboek Redactie
    2-3 minuten leestijd
    De Marketing Literatuur Prijs 2023 van Platform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar AI in Marketing van Charida Dorder. De vakjury beoordeelt dit als het meest vernieuwende en relevante boek. Het is een wake-up call en een AI-praktijkhandleiding in één.
    boekenlijst
    Marketing
    30 oktober 2023
    Managementboek Redactie
    Acht boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2023. Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de innovatieve ontwikkelingen in het marketingvak een podium bieden.
    preview
    Reclame en verkoop
    25 oktober 2023
    Meriam Slijkerman
    3-4 minuten leestijd
    ‘De kunst van high end sales’ geeft jou als ondernemer de juiste saleskennis en tools in handen om te verkopen aan de beste klanten in jouw markt tegen de beste prijzen. Dit vraagt om een andere strategie dan sales aan elke klant op elk niveau. Meriam Slijkerman neemt je mee in de salesstrategie die het verschil maakt voor ondernemers die willen excelleren in sales.
    preview
    Marketing
    25 september 2023
    Lotte Lobé
    3-4 minuten leestijd
    In 'Top of Mind' reikt Lotte Lobé je de tools aan die je nodig hebt om te laten zien dat je een autoriteit bent in je vakgebied. Ze vertelt je alles over personal branding, social selling en online en offline netwerken, en laat zien hoe je in de media komt.
    preview
    Reclame en verkoop
    7 september 2023
    Nico Meyer
    2-3 minuten leestijd
     De formule is strategisch het belangrijkste wapen van een retailer. Tegelijk blijft de rol van Formule Management vaak onderbelicht. Wat is dat nu Formule Management en hoe kun je dat toepassen? Vanuit onze eigen passie en ervaring schreven wij een basiswerk. Een praktisch handboek dat niet alleen interessant is voor retailers, zoals retail marketeers, formule managers en category manager, maar ook voor het biedt ook relevante inzichten voor leveranciers die met winkelformules zaken willen doen.  
    recensie
    Reclame en verkoop
    5 september 2023
    Roy van den Anker
    1-2 minuten leestijd
    De detailhandel heeft het moeilijk. De ontwikkeling van het online winkelaanbod, branchevervaging en de Corona maatregelen zijn van grote invloed op het consumentengedrag. Formule management beschrijft de strategische uitgangspunten waarmee een retailer zich kan onderscheiden om de consument voor zijn winkel te behouden en terug te winnen.
    Interview
    Reclame en verkoop
    23 augustus 2023
    Bas Hakker
    6-8 minuten leestijd
    In ‘Wat je verkoopt ben je zelf’ beschrijft Erwin Wijman dat het altijd het beste is om jouw persoonlijke verhaal te vertellen als ondernemer. Natuurlijk is het belangrijk om goede diensten en producten te leveren, maar mensen kopen nu eenmaal van mensen. ‘CEO’s en ondernemers moeten daarom laten zien wie ze zijn.’

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden