OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 1808548

    Rubriek

    Toon meer
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    Pagina 3 van 46 resultaten
    recensie
    Marketing
    28 maart 2013
    Max Kohnstamm
    'Miss Marketing' gaat over 'wat vrouwen willen'. Vanuit marketingoptiek een bijzonder relevant onderwerp. Vrouwen bepalen immers grotendeels hoe we ons geld spenderen; van de auto voor de deur tot het eten in huis, van het kopen van een huis tot alles wat we er inzetten.
    recensie
    Marketing
    28 maart 2013
    Max Kohnstamm
    3-4 minuten leestijd
    In 2006 publiceerde Fred Reichfeld 'The Ultimate Question'. In dit boek werd de door Reichfeld en zijn team bij Bain & Company ontwikkelde 'Net Promotor Score' toegelicht.
    recensie
    Ondernemen
    28 maart 2013
    Max Kohnstamm
    2-4 minuten leestijd
    'Businessplan op 1 A4' staat al een aantal weken op nummer 1 van Managementboek.nl. Een uitzonderlijke prestatie voor een boek(je) dat door marketing- & merkenexperts geschreven is. De enige andere 'marketing-auteur' die er in slaagt deze nummer 1 positie te behalen is Jos Burgers. Jos is wegens de lichtzinnigheid van zijn boekjes in deze rubriek de Saskia Noort of Kluun van de marketingliteratuur genoemd, hetgeen uiteraard niet als compliment was bedoeld. Hebben Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Judith Tielen deze nummer 1 positie ook aan lichtzinnigheid en oppervlakkigheid te danken?
    recensie
    Marketing
    22 maart 2013
    Max Kohnstamm
    Het doel van marketeers in het algemeen en reclamemakers in het bijzonder is om het gedrag van consumenten te beïnvloeden. Om dat te bereiken bestaan in essentie drie middelen: dwingen, argumenteren of verleiden.
    recensie
    Marketing
    22 maart 2013
    Max Kohnstamm
    Ik ben een aanrader' gaat over de markt van aanraders. De markt van aanraders, dat klinkt natuurlijk merkwaardig. Ter toelichting een citaat uit bet boek: 'aanraders zijn een zeer grote groep doodgewone mensen die collectief hun hoogstpersoonlijke ervaring met een product of dienst in een gigantische database dumpen en op diverse platformen delen met andere consumenten'.
    recensie
    Marketing
    22 maart 2013
    Max Kohnstamm
    3-4 minuten leestijd
    Het is de taak van de recensent om een boek kernachtig samen te vatten. Maar de auteur heeft zo'n fraaie samenvatting op de achterflap van het boek geplaatst dat ik daar graag gebruik van maak.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden