OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2390557
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    2 resultaten
    recensie
    Marketing
    1 februari 2008
    Kris Brees
    Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dat is de uitdaging die de auteurs volgens de flaptekst centraal zetten in 'Brand-id'. Een inspiratieboek voor creatief denken dat creativiteit verbindt aan branding.
    recensie
    Marketing
    1 februari 2008
    Kris Brees
    Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dat is de uitdaging die de auteurs volgens de flaptekst centraal zetten in 'Brand-id'. Een inspiratieboek voor creatief denken dat creativiteit verbindt aan branding.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden