OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
8 resultaten
recensie
Marketing
2 mei 2019
Aukje Adams
3-4 minuten leestijd
Kan communicatie zonder menselijke interactie? In het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen reiken de auteurs een heldere en speelse methode aan om meer grip op de snel veranderende marketingcommunicatie te krijgen.
recensie
Internet en social media
11 april 2018
Aukje Adams
3-5 minuten leestijd
Mijn inbox is vol, hoe lean omgaan met e-mail? van Luc Chalmet is een prima hulpmiddel voor organisaties om naar een nieuw e-mail beleid toe te werken. De inbox wordt weer een geordende plek om je werk te doen en je te focussen op wat ertoe doet.
recensie
Internet en social media
14 december 2017
Aukje Adams
3-4 minuten leestijd
Met een uitgekiend plan jouw online kennis delen en verkopen. Dat spreekt veel mensen aan. Hoe doe je dat? Je leest het in Verdienen met online programma’s. Mijn eerste indruk van het boek is positief: mooie vormgeving, korte hoofdstukken en makkelijk leesbaar.
recensie
Marketing
5 juli 2017
Aukje Adams
2-3 minuten leestijd
Influencers zijn overal, deze content creators beïnvloeden het publiek met berichten over dingen waar ze zelf enthousiast over zijn. Mijn eerste indruk van Influencers is een spannende sfeer en een hoge attentiewaarde. Het maakt me nieuwsgierig naar de inhoud.
recensie
Marketing
18 mei 2017
Aukje Adams
2-3 minuten leestijd
Naast het Business Model Canvas, is er nu ook Het Sales Canvas met werkvormen die je inzet om via onderhandelingsstrategieën tot een deal met de klant te komen. Een praktisch doeboekje en een visueel feestje. Ik zie een aantal tools uit de commerciële economie die slim verwerkt zijn in dit boek, jij ook?*
recensie
Reclame en verkoop
18 april 2017
Aukje Adams
2-3 minuten leestijd
Wat zijn salesvaardigheden waarover jij moet beschikken om succesvol te zijn? Ten eerste moet jij je productaanbod goed kennen, inlevingsvermogen hebben en over de juiste uitstraling beschikken. Maar vooral moet je goed kunnen luisteren. Luisteren, om te analyseren waar de klant naar op zoek is. Door de juiste vragen te stellen, overtuigend te argumenteren, oog te hebben voor cross selling en resultaatgericht te onderhandelen.
recensie
Marketing
27 februari 2017
Aukje Adams
3-4 minuten leestijd
Bijna alle boeken van Jos Burgers zijn bestsellers, zeer lezenswaardig en amusant. De meeste boeken, zoals Gek op gaten, Geef nooit korting, en De wet van snuf gaan over klantgerichtheid en klanttevredenheid.
recensie
Persoonlijke effectiviteit
1 maart 2016
Aukje Adams
1-2 minuten leestijd
Zowel de titel als ondertitel triggert om De Box - Waarom we onbewust zelf ons succes en geluk saboteren te gaan lezen. Want hoezo saboteren we ZELF ons succes en geluk? Geeft dit boek hierop antwoord? Waarom is het boek een bestseller geworden? Welke inzichten kunnen we eruit halen?