OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
Pagina 2 van 28 resultaten
recensie
Communicatie en media
2 januari 2020
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Er wordt al zo lang online gespeculeerd over het leven van influencers. Ze zouden veel geld verdienen met campagnes. En dat zou een luizenleven moeten zijn. Lekker gratis producten ontvangen en duizenden euro's vangen voor een bericht. Of werkt het toch net iets anders?
recensie
Communicatie en media
14 november 2019
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Bijna iedere (content)marketeer heeft het er over; storytelling is belangrijk! Je moet een merkverhaal hebben. En het verhaal moet echt zijn. Het moet vanuit je tenen komen. Nee, je mag het niet verzinnen.
recensie
Marketing
24 oktober 2019
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Eerlijk gezegd: ik heb in tijden niet zo'n goed (content)marketing boek gelezen. En ik lees veel. Na het lezen van Bingemarketing van Carlijn Postma stond ik direct aan om mijn strategieën voor klanten naar een hoger level te tillen. Namelijk richting bingewatchable content.
recensie
Communicatie en media
26 september 2019
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Barry de Bruin belooft in zijn boek Doe eens gek meer creativiteit in denken en doen. En reken maar dat je creatiever wordt met dit boek. Mits je zijn tips opvolgt natuurlijk.
recensie
Reclame en verkoop
29 augustus 2019
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Ondernemers willen verkopen. Ik hoef denk ik niet te vragen hoe relevant een boek is waarin de auteur je vertelt hoe je dat kunt doen.
recensie
Marketing
11 juni 2019
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge schept een beeld van hoe je zelf meer inzicht kan krijgen in jouw klanten, ze net dat stukje extra aandacht kan geven om de gunfactor te krijgen en hoe je altijd aan hun verwachtingen voldoet.
recensie
Communicatie en media
30 april 2019
Mylene Bouwman
3-4 minuten leestijd
Het komt nog steeds veel voor sales, marketing en communicatie niet op één lijn liggen. En is er überhaupt verschil tussen marketing en communicatie?
recensie
Marketing
15 maart 2019
Mylene Bouwman
3-4 minuten leestijd
Data is HOT. Er wordt van online marketeers verwacht dat ze hierover mee kunnen praten en ook als student moet je mee met datagedreven online marketing. Maar hoe doe je dit nu echt?