OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
					2
			
Recensies
																	Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
															
							
							
														7 resultaten
						recensie
							Algemeen management
			
			28 februari 2019
				Rik Lammers
									2-3 minuten leestijd
							Ik wilde meer weten over de theorie achter KPI’s en Dashboards. We doen daar in de praktijk binnen IT Beheer en Management heel veel mee. Maar hoe doe je dit eigenlijk echt goed? Daar heeft vast iemand uitgebreider over nagedacht, was mijn gedachte.
		recensie
							IT-management / ICT
			
			14 maart 2018
				Rik Lammers
									4-6 minuten leestijd
							Leuke boekjes, vooral de eerste twee. Eigenlijk ken ik nauwelijks publicaties die helder en duidelijk IT behandelen waarbij men zich richt op bestuurders en andere niet IT deskundigen.
		recensie
							Projectmanagement
			
			1 november 2017
				Rik Lammers
									5-6 minuten leestijd
							Scaling agile in organisaties doet wat het belooft. Het geeft een overzicht over Scaling Agile frameworks voor projec managers en/of diegenen die betrokken zijn bij implementatie, voorbereiding of keuzes.
		recensie
							7 september 2017
				Rik Lammers
									3-4 minuten leestijd
							Dit is een belangrijke publicatie. Onderwerp is een radicaal andere aanpak voor IT Operations waarin bij Google hoog gekwalificeerde engineers worden ingezet in plaats van operators op Level 1 niveau. 
		recensie
							IT-management / ICT
			
			13 juni 2017
				Rik Lammers
									5-6 minuten leestijd
							SIAM staat voor ‘Service Integration en Management’ Een betrekkelijk nieuw begrip wat gebruikt wordt in de IT om een coherente aanpak richting service aanbieders te omschrijven.
		recensie
							IT-management / ICT
			
			9 juni 2017
				Rik Lammers
							recensie
							IT-management / ICT
			
			14 maart 2017
				Rik Lammers
									3-5 minuten leestijd
							Een nieuw boek rond Service Management implementatie vooral vanuit het organisatorisch perspectief. Hoe kun je IT Management inrichten in en kleinere of een grotere organisatie zonder veel blabla. Helder en toegankelijk beschreven. Heel goed op zich.