OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
3 resultaten
recensie
Marketing
18 september 2018
Irene Grotendorst
3-4 minuten leestijd
‘Win het gevecht om de klant’, stelt auteur Geert Dehouck als introductie op zijn boek De klant centraal. Het herinnert mij aan een vroegere salesmanager, die riep: ‘Verkopen is oorlog’. Dat belooft wat.
recensie
Algemeen management
28 mei 2018
Irene Grotendorst
3-4 minuten leestijd
In iedere branche – profit en non-profit - gaat het momenteel over startups innovatie en growth hacking. ‘Innovate or die’ stelde Peter Drucker al decennia geleden. Dat is nu nog meer aan de orde dan toen.
recensie
Marketing
4 mei 2018
Irene Grotendorst
1-2 minuten leestijd
Er is en er wordt terecht veel over online marketing geschreven. De wereld verandert door digitalisering in een snel tempo. Ook de zorgconsument is digitaal aanwezig en digitaal vaardig. Dit boek beschrijft wat dat betekent, specifiek voor marketing in de zorg.