OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 99329

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    3 resultaten
    recensie
    Marketing
    18 september 2018
    Irene Grotendorst
    3-4 minuten leestijd
    ‘Win het gevecht om de klant’, stelt auteur Geert Dehouck als introductie op zijn boek De klant centraal. Het herinnert mij aan een vroegere salesmanager, die riep: ‘Verkopen is oorlog’. Dat belooft wat.
    recensie
    Algemeen management
    28 mei 2018
    Irene Grotendorst
    3-4 minuten leestijd
    In iedere branche – profit en non-profit - gaat het momenteel over startups innovatie en growth hacking. ‘Innovate or die’ stelde Peter Drucker al decennia geleden. Dat is nu nog meer aan de orde dan toen.
    recensie
    Marketing
    4 mei 2018
    Irene Grotendorst
    1-2 minuten leestijd
    Er is en er wordt terecht veel over online marketing geschreven. De wereld verandert door digitalisering in een snel tempo. Ook de zorgconsument is digitaal aanwezig en digitaal vaardig. Dit boek beschrijft wat dat betekent, specifiek voor marketing in de zorg.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden