Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Het weekend in met het Vakantieboek voor managers

Een luchtig boek voor managers. Met boeksamenvattingen, trends, tips, fun, facts, quizjes en tests. Dat belooft het Vakantieboek voor managers.

Sjors van Leeuwen | 1 juli 2016 | 1-2 minuten leestijd

Uitgever Business Contact stelde met het Vakantieboek voor managers een luchtig boek samen voor tijdens de vakantie. Voor managers, ondernemers en professionals. Lekker ontsnappen, opladen en bijlezen tegelijk wat wil je nog meer? Het boek bevat vijf onderdelen van Bijlezen (met samenvattingen van interessante managementboeken), Breingymnastiek (met oefeningen, testjes en weetjes), Vermaak (met columns, inspirerende quotes, populaire managementtaal), Creatief (met zoek de verschillen en verbind de lijnen) tot en met Slimmer werken (do’s en dont’s, lijstjes, tips en trucs).

Het onderdeel Bijlezen bestaat uit goede managementsamenvattingen (uit de Management Summaries van Managementboek) van bestsellers en must-reads zoals Exponentiële organisaties, Zero to One, Nooit af, Reinventing organizations en De Corporate Tribe (Managementboek van het Jaar 2016). De overige onderdelen aan ditjes en datjes zijn niet allemaal even boeiend, maar smaken verschillen nu eenmaal. Voor gestreste en drukbezette managers is de bijdrage over positief ‘nee’ zeggen een aanrader. De kans is anders groot dat je, net lekker uitgerust van vakantie terug, weer terug valt in je oude patroon en overal weer ‘ja’ op zegt.

Het Vakantieboek voor managers beslaat 160 pagina’s en je zapt er gemakkelijk doorheen. Het is een grabbelton met hapklare brokken. Het geeft je ongetwijfeld een paar uurtjes verstrooiing. Ik wens je een goede vakantie en veel leesplezier.

Over Sjors van Leeuwen

Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is adviseur, auteur en spreker op het gebied van klantgericht ondernemen, strategie en marketing. Door zijn ervaring is hij goed thuis in vele strategische vraagstukken en het toenemend belang van de ‘de klant’ als onderscheidende factor. Sjors schreef o.a. Wendbare strategie op één A4, Zorgmarketing in de praktijk en CRM in de praktijk.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden