Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands242 blz.9789089657794
3e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
paperbackNederlands452 blz.9789078972242
19e druk
17-12-2024
Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789083158990
1e druk
30-5-2025
In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789078972150
17e druk
21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
paperbackEngels200 blz.9789020934052
1e druk
26-3-2025
Discover the essentials of modern marketing with Marketing: Reinventing the Basics. As digital revolutions reshape consumer behavior, this book revisits core marketing principles like SAVE and the Customer Journey. Meer