Filteren
Trefwoord
32 resultaten
paperbackNederlands192 blz.9789063695545
1e druk
6-9-2019
Hoe ontwikkel je een concept? En hoe maak je deze toegevoegde waarde zichtbaar, voelbaar en herkenbaar? Meer
gebondenNederlands260 blz.9789401486866
1e druk
11-10-2022
Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere kijk op locaties. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789001298654
7e druk
8-4-2022
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789089652454
1e druk
6-2-2019
De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Meer
gebondenNederlands256 blz.9789089657503
1e druk
27-9-2024
Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789053528365
1e druk
6-9-2011
Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789490463298
1e druk
19-7-2013
In dit boek wordt het ontwerpproces uit de doeken gedaan. Wanneer is een ontwerp een goed ontwerp, wat te doen als je vastloopt in een proces? Hoe ontwikkel je een concept? Meer
paperbackEngels271 blz.9789063694647
1e druk
28-11-2018
paperbackNederlands208 blz.9789083149905
1e druk
1-6-2021
In dit langverwachte boek onthult '8-figure' copywriter Roy Ishak hoe je een originele en onderscheidende schrijfstijl ontwikkelt. Stap-voor-stap, met soms een grap. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789001748876
3e druk
20-6-2022
'Ontwerpen van Technische Innovaties' biedt studenten een praktische ontwerpmethode voor het doen van onderzoek en het maken van innovatieve ontwerpen in multidisciplinaire teams. Meer
paperbackNederlands346 blz.9789001753634
1e druk
19-4-2022
De mogelijkheden die het evenement biedt om de kracht van live-communicatie succesvol in te zetten zijn ongekend. De toevoeging van beleving en emotie brengen de boodschap van het hoofd naar het hart. Meer
gebondenEngels290 blz.9781400064281
1e druk
Of u nu een CEO of een fulltime huismoeder bent, u heeft ideeën waar u iets mee wilt doen: een nieuw product op de markt, een strategie die u aan uw baas wilt verkopen, waarden die u uw kinderen wilt inpeperen. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789039528181
1e druk
7-6-2019
Evenementen organiseren behandelt de stof zoals omschreven in kerntaak P2-K1 Organiseert evenementen uit het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Meer
61% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789462763364
1e druk
11-12-2019
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Meer
paperbackEngels160 blz.9789063695064
1e druk
5-10-2018
Creativity Works! gives you great instructions on successfully prototyping and selling your ideas, solutions and concepts. Let’s beat the robot and work happily ever after! Meer
paperbackEngels204 blz.9789063695347
1e druk
9-8-2019
This book explains the basic sketching techniques and decisions more in depth and provides much more step-by-step example drawings, which makes it even more suitable for students and professionals who want to become better sketchers. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789089655509
1e druk
16-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
In dit praktische, actiegerichte en lekker leesbare boek nemen Martijn Pater en James Veenhoff je stap voor stap mee op een reis richting impact. Meer
gebondenNederlands180 blz.9789024435395
2e druk
15-4-2021
'Storytelling – Stappenplan voor communicatieprojecten' leert je in twaalf stappen hoe je storytelling kunt inzetten om een verhaal zo goed mogelijk over te brengen, binnen een uitgebalanceerde mix van mediakanalen. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058758682
10e druk
30-3-2017
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789462200968
1e druk
6-6-2014
De combinatie van nieuwe wetenschappelijke inzichten en praktische toepasbaarheid maken dit boek onmisbaar voor iedere CEO, strateeg, consultant en professional. Meer