Filteren
Trefwoord
11 resultaten
gebondenEngels288 blz.9781399411257
1e druk
4-1-2024
An exploration of some of the most high profile environmental and sustainability challenges facing businesses and consumers, and 101 of the most practical solutions from the world of marketing. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789022337936
1e druk
10-6-2021
In 'Factcheck. Is het echt duurzaam?' probeert journaliste Georgina Wilson-Powell antwoorden te vinden op 140 ecodilemma’s uit het leven van alledag. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789047016632
1e druk
2-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus. Meer
22% KORTING
paperbackNederlands304 blz.9789463727419
1e druk
5-11-2018
Vijftig jaar geleden werd de beweging voor fair trade geboren. Historicus Peter van Dam onderzocht de geschiedenis van deze opmerkelijke beweging. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789026354144
1e druk
6-11-2020
Op zijn geheel eigen en verrassende wijze spoort Foer de lezer aan om na te denken over hoe volgende generaties ons handelen op dit cruciale moment zullen beoordelen. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789492493897
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789083080079
1e druk
25-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
Onder het motto ‘nooit meer honger’ transformeerde de Nederlandse landbouwsector na de Tweede Wereldoorlog in slechts enkele decennia tot een innovatieve en productieve koploper. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789000389612
1e druk
1-6-2023
We hebben wel een vermoeden waar ons kroketje, onze cappuccino en ons eitje vandaan komen, maar daar laten we het liever bij. Zo niet Roel Binnendijk. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789461264091
1e druk
28-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
De groene kans beschrijft wat we wél kunnen doen om onze planeet te redden en is daarmee het indringende vervolg op het succesvolle boek De groene illusie. Meer
gebondenEngels320 blz.9781591391456
1e druk
Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren. Meer
gebondenEngels294 blz.9780470689417
1e druk
Stuart Emmett en Vivek Sood bieden een duidelijk strategisch overzicht en plan voor de uitvoering van groene supply chains. Voor iedereen die worstelt met de elementen die nodig zijn om de supply chain-strategie te veranderen in een 'groene' richting. Meer