Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands250 blz.9789401807777
1e druk
7-9-2021
Dit boek gaat over data, en hoe ermee om te gaan. Vanuit een historische beschrijving van waar wij nu staan nemen de auteurs de lezer mee naar een toekomst die er al is. Meer
paperbackEngels128 blz.9789082838206
1e druk
6-4-2018
The book is focused on evidence, not opinion, and offers real-world examples of companies that underwent digital disruption and how they now bank extremely healthy digital sales. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789401806923
1e druk
24-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789493171589
1e druk
20-4-2023
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789463835565
1e druk
10-10-2024
Als vooraanstaand digitaal strateeg en gepassioneerd muziekliefhebber verbindt Geert Van Mol in dit boek de creatieve wereld van muziek met succesvolle digitale transformatie. Meer
e-bookNederlands182 blz.9789463372718
1e druk
7-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
De wereld verandert en doet dat in een duizelingwekkend tempo. Er zijn verschillende krachten die aan de basis van die omwentelingen liggen, maar de digitalisering is ontegensprekelijk de grootste. Meer
paperbackNederlands254 blz.9789082542295
3e druk
30-1-2018
andere uitgaves beschikbaar
De laatste jaren hielpen Jo Caudron en Dado Van Peteghem talrijke organisaties om zich klaar te maken voor de digitale revolutie. Meer