Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands400 blz.9789089651082
3e druk
Nieuwe media jungle overleven? Laat de regels van old school marketing los, dat is goed voor de consumenten, markttransparantie en betere kwaliteit van producten. Meer
67% KORTING
paperbackNederlands262 blz.9789052617343
1e druk
7-6-2016
U bent wat u deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als LinkedIn, YouTube, Hyves en Wikipedia. 'We-think' beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die inmiddels op gang is gekomen en onvermoede krachten herbergt. Meer
paperbackEngels312 blz.9781905211159
1e druk
U kunt video's posten op YouTube, lezersrecensies plaatsen op Managementboek.nl, nieuwe ideeën aandragen voor Google Maps en T-shirts ontwerpen voor Threadless. Meer
gebondenEngels224 blz.9780393062281
1e druk
10-2-2008
Een frisse blik op de nieuwe computerrevolutie en de komende transformatie van onze economie, maatschappij en cultuur. Goedkope internetaansluitingen zullen de maatschappij zo ingrijpend veranderen als goedkope elektriciteit ooit deed. Meer