Filteren
Trefwoord
18 resultaten
e-bookNederlands232 blz.9789089650924
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Eén slechte ervaring op uw website, en uw online-klanten zijn weg. Maar online-gedrag is voorspelbaar, en dus te besturen. Hoe u dat doet leest u in dit boek. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789089652294
1e druk
20-12-2018
In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversie van je webshop structureel verbetert. Meer
paperbackNederlands102 blz.9789012582155
1e druk
1-2-2014
Hoe schrijf je webteksten die écht gelezen worden? Hoe schrijf je pakkende koppen en kernachtige intro's? Hoe houd je de aandacht van je lezers vast en hoe verleid je ze om door te klikken? Meer
ingenaaidEngels440 blz.9780471805991
2e druk
'Online communities. Designing usability and supporting sociability' legt een solide fundering waarop communities kunnen groeien en floreren. Het is een raamwerk voor discussie over de sociale en technische kwesties waarmee deze te maken krijgen. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789463561198
1e druk
27-5-2019
Er zijn tal van boeken die zich richten op big data en het gebruik van gegevensanalyse om websites te verbeteren, of op het gebruik van usabilitytests en UX-onderzoeksmethoden voor verbetering. Meer
gebondenNederlands450 blz.9789082298123
1e druk
7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
24% KORTING
paperbackNederlands416 blz.9789024426355
1e druk
23-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Meer
gebondenNederlands499 blz.9789082298178
1e druk
24-6-2022
Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
gebondenNederlands400 blz.9789089656841
2e druk
6-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Meer
e-bookNederlands444 blz.9789082298109
3e druk
18-1-2013
Structureer met dit praktische boek de inzet van online instrumenten, gekoppeld aan de organisatiedoelen. Een must voor elke internetprofessional! Meer
paperbackNederlands384 blz.9789089654403
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie. Meer
35,99
Dit product is uitverkocht
paperbackEngels224 blz.9789063695408
1e druk
19-2-2020
Delft Design Guide provides an overview of the perspectives, models, approaches, and methods used in the bachelor's and master's curriculum of Industrial Design Engineering at Delft University of Technology (TU Delft). Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089652287
1e druk
5-6-2014
Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Meer
paperbackNederlands373 blz.9789043035101
1e druk
'Online marketing, de essentie' speelt in op het steeds groter wordende belang van online marketing. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, viral marketing en social media. Meer
66% KORTING
paperbackNederlands9789491998263
1e druk
4-4-2016
Voor iedereen die zich de beginselen van PowerPoint 2016 eigen wil maken. Meer
gebondenNederlands163 blz.9789043039987
3e druk
2-6-2022
Een gemakkelijke introductie in het vakgebied van Scrum voor studenten en professionals. Na het lezen begrijpt de lezer Scrum en kan het direct toepassen. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789461262233
1e druk
26-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Meer
paperbackEngels156 blz.9783319380889
1e druk
17-9-2016
Information architecture has changed dramatically since the mid-1990s and earlier conceptions of the world and the internet being different and separate have given way to a much more complex scenario in the present day. Meer