Filteren
Trefwoord
40 resultaten
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
paperbackNederlands314 blz.9789014079851
3e druk
17-10-2012
Kaizen, vrij vertaald 'continue stapsgewijze verbetering', is gebaseerd op de overtuiging dat het succes van een onderneming afhangt van een voortdurende verbetering van kwaliteit en productie in de meest uitgebreide zin. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789089653413
1e druk
3-6-2016
andere uitgaves beschikbaar
André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789045355535
1e druk
Miljoenen mensen werken met Six Sigma en er worden spectaculaire resultaten mee behaald. Met behulp van Six Sigma worden binnen organisaties minder fouten gemaakt, waardoor hun waarde stijgt. Meer
34% KORTING
paperbackNederlands192 blz.9789047009726
5e druk
14-2-2019
Easycratie faciliteert dat vermogen. Maak samen met andere bevlogen professionals het verschil, ongeacht je plaats in de traditionele hiërarchie. Meer
25% KORTING
paperbackNederlands200 blz.9789024450817
1e druk
29-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
In 'Steentje in je schoen' laat Egbert Jan van Bel zien hoe bescheiden aanpassingen tot grote verbeteringen kunnen leiden. Meer
gebondenNederlands584 blz.9789055163427
3e druk
27-3-2023
Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen, plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief). Meer
ingenaaidNederlands337 blz.9789001054083
9e druk
13-5-2025
Integrale kwaliteitszorg en duurzaamheid verschaft studenten inzicht in het vakgebied Kwaliteitsmanagement en de toepassing ervan in het bedrijfsproces. Meer
paperbackNederlands116 blz.9789462157804
1e druk
21-6-2022
Interne audits zijn verplicht bij elk managementsysteem voor gezond en veilig werken, kwaliteit of milieu. Maar met welk doel voeren we ze uit? Allereerst om ons te verbeteren. Meer
paperbackNederlands324 blz.9789401809375
1e druk
2-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
De kwaliteit van IT-diensten is cruciaal voor vrijwel iedere organisatie. Goede, flexibele en stabiele IT-diensten zijn niet alleen de ruggengraat, maar ook het onderscheidend vermogen. Meer
gebondenEngels210 blz.9781440872648
1e druk
20-4-2020
Surveys show that rates of ineffectiveness among managers can reach 75 percent. It's no wonder many employees are less productive than they can be and many organizations fall short of their goals. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789043029759
1e druk
27-7-2013
Lees hoe u het kunt inpassen in uw strategie en hoe u doelen sneller en efficiënter kunt realiseren, hoe groot uw bedrijf ook is. Meer
41% KORTING
gebondenNederlands240 blz.9789024458479
1e druk
28-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
'Organisaties die wél (samen)werken' beschrijft de principes en vuistregels waardoor ketensamenwerking wél wordt gestimuleerd. De publieke sector staat daarbij centraal. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492790460
1e druk
15-12-2023
Procesmatig werken betekent dat je de belangrijkste taken die de organisatie uitvoert, vastlegt in effectieve en efficiënte werkwijzen die door iedereen consequent worden gevolgd. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789401810760
1e druk
23-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5. Meer
e-bookNederlands212 blz.9789401810777
1e druk
7-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5. Tijdens deze training leer je onder andere hoe je IT-servicemanagement kunt toepassen en hoe je kunt abstraheren en nuanceren bij servicevraagstukken. Meer
paperbackEngels289 blz.9780071797535
2e druk
17-7-2012
Six Sigma is een van de meest effectieve strategieën voor de verbetering van processen, het creëren van betere producten, en het stimuleren van de klanttevredenheid. Meer
gebondenEngels184 blz.9781563273605
1e druk
7-3-2008
The A3 report has proven to be a key tool in Toyota's successful move toward organizational efficiency, effectiveness, and improvement, especially within its engineering and R&D organizations. Meer
gebondenEngels409 blz.9781604270549
1e druk
30-1-2011
Regels voor verbeterinitiatieven zijn snelle inzetbaarheid en duurzame resultaten. Dit boek biedt praktijkvoorbeelden voor de richting van deze verbeteragenda. Meer
gebondenEngels152 blz.9781910649572
1e druk
25-10-2016
Structured into five key parts, each of the 50 concise chapters also contains a practical exercise to help the reader understand and implement the concepts and ideas of this book. Meer