Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
gebondenEngels504 blz.9781405127912
1e druk
17-10-2008
This timely handbook represents the latest thinking in the field of technology and innovation management, with an up–to–date overview of the key developments in the field. Meer
gebondenEngels215 blz.9781847202307
1e druk
Aangezien een steeds grotere hoeveelheid innovatie binnen netwerken plaatsvindt, werken de bedrijven samen in de ontwikkeling en de marketing van nieuwe producten, diensten en praktijken. Meer
gebondenEngels211 blz.9781682850619
1e druk
1-6-2016
Technology and innovation management is an interdisciplinary field of study which incorporates concepts from various fields like entrepreneurship, organisational behaviour, resource management, etc. Meer
gebondenEngels544 blz.9781668429228
1e druk
23-3-2018
paperbackEngels180 blz.9783110641295
1e druk
12-10-2020
The Radical Innovation Playbook is a practical guide that helps innovators and entrepreneurs to harness new, extreme ideas despite complex business barriers along the way. Meer
gebondenEngels484 blz.9781800883239
1e druk
9-10-2023
Demonstrating the crucial importance of local governance in China’s development and international relations, this topical Handbook combines theoretical approaches with novel methodological tools to understand state–society relations at the local level. Meer
paperbackEngels191 blz.9781787429550
1e druk
31-10-2024
Innovation in legal services remains a hot topic, yet technology adoption does not always keep up with the hype. Meer
paperbackEngels416 blz.9781398607484
2e druk
3-11-2022
Explore the technological disruptions of the logistics and supply chain industry and get step-by-step guidance to adapting business plans and strategies. Meer
paperbackEngels224 blz.9781576754955
2e druk
20-5-2008
gebondenEngels480 blz.9781498760539
1e druk
1-9-2016
This book focuses on the creative tools and techniques, decisions, activities, and practices that move ideas to realization generate business value. Meer
paperbackEngels256 blz.9781118394175
1e druk
17-9-2013
Deze uitgave herziet de rol van communicatie bij het innovatieproces als een krachtig hulpmiddel voor individuen en teams. Meer
gebondenEngels260 blz.9781578518210
1e druk
28-6-2010
'Winning through Innovation' maakt duidelijk waarom een focus op korte termijn succes vaak de kans vergroot op mislukkingen op de lange termijn. In tegenstelling tot veel andere boeken over innovatie, is dit boek het eerste dat voorziet in systematische, geïntegreerde instrumenten en stappen waarmee u direct aan de slag kunt voor het verkrijgen van praktische inzichten op gebied van evolutionaire en revolutionaire veranderingen in uw eigen organisatie. Meer
gebondenEngels306 blz.9781416532682
1e druk
In dit boek krijgt u eerst een shockerend portret van de erosie van het innovatief vermogen van de Verenigde Staten. Het land verliest snel terrein op dit gebied. Meer
paperbackEngels152 blz.9781506359090
1e druk
This guide helps teachers and leaders realize the potential of modern teaching and learning tools to unleash students’ passion for limitless learning. Meer
gebondenEngels328 blz.9781845420093
1e druk
24-2-2005
This important book addresses how long term and large scale shifts from one socio-technical system to another come about, using insights from evolutionary economics, sociology of technology and innovation studies. Meer
paperbackEngels112 blz.9781841123066
In 'Innovation Express 09.01' worden voorbeelden beschreven en lessen getrokken uit ervaringen met ondernemingen als Nestlé, Pearson Televison en 3M. Meer
paperbackEngels320 blz.9781781256145
1e druk
17-3-2016
An updated edition of this inspiring guide to managing creativity in business from the ex-general manager of IDEO, one of the most innovative design companies in the world. Meer