Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands88 blz.9789089536464
1e druk
8-7-2015
Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten, maar zeker ook voor verkoopleiders die hun organisatie beter willen managen en betere resultaten willen boeken. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789462200982
3e druk
18-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Meer
e-bookNederlands250 blz.9789462201101
3e druk
27-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer