Filteren
Trefwoord
15 resultaten
paperbackNederlands548 blz.9789001593438
7e druk
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
75% KORTING
ingenaaidNederlands224 blz.9789083271408
1e druk
30-9-2022
In dit boek belicht Irene, ook wel MarketingMadame genoemd, door middel van theorie en praktijkvoorbeelden het onderwerp klantretentie van verschillende kanten. Meer
33% KORTING
paperbackEngels296 blz.9780749476915
1e druk
3-11-2015
Basing shopper marketing strategy on customer insights is what differentiates market leading retail brands from weaker competitors. Meer
gebondenNederlands274 blz.9789401495455
1e druk
4-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024418725
1e druk
3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackNederlands120 blz.9789014081908
2e druk
13-9-2012
'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Meer
paperbackNederlands316 blz.9789001025076
7e druk
6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789001749965
6e druk
7-5-2021
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789089651310
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789089536716
1e druk
24-6-2015
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Meer
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789463377126
1e druk
20-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het internet staat voor een revolutie. De derde golf van het internet ontvouwt zich voor onze ogen. Web3 is een verzamelnaam geworden voor de visie van een nieuw, beter internet. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789492790422
1e druk
2-2-2023
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan. Meer
paperbackNederlands305 blz.9789043036528
14e druk
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer
56% KORTING
gebondenEngels176 blz.9781118099841
1e druk
18-11-2011
Retailers collect a huge amount of data, but don't know what to do with it. Retail Analytics not only provides a broad understanding of retail, but also shows how to put accumulated data to optimal use. Meer