Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789020949650
1e druk
18-2-2025
Dit boek biedt een overzicht van journalistieke actoren, processen en thema's, met aandacht voor de klassieke studies en hun uitdagingen in de huidige netwerkmaatschappij. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789492272133
2e druk
31-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Meer
paperbackNederlands218 blz.9789001575465
2e druk
15-1-2020
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Meer
e-bookNederlands172 blz.9789462201194
1e druk
1-12-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Meer
paperbackEngels792 blz.9789462988118
1e druk
21-1-2019
This carefully edited volume features 35 authoritative essays by 53 researchers from 14 countries across 6 continents, all of whom are at the cutting edge of media production studies. Meer