Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands703 blz.9789013053067
1e druk
9-1-2013
Dit tweede deel in een driedelige serie over de Industriële eigendom, is een voortzetting van het hoofdstuk Merkenrecht in Van Nieuwenhoven Helbachs bewerking van Dorhout Mees' Nederlands Handels- en Faillissementsrecht II, Industriële Eigendom en Mededingingsrecht. Meer
paperbackNederlands619 blz.9789013067729
1e druk
9-10-2009
Dit boek is geheel gewijd aan het merkenrecht. EU-harmonisering en de invoering van het Gemeenschapsmerk hebben dit rechtsgebied sterk doen uitdijen en hebben ook ertoe genoopt de stof nagenoeg geheel te herschrijven aan de hand van een nieuwe opzet. Meer
gebondenNederlands208 blz.9789082373233
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
IE in Bedrijf - Deel 4: reclame is het allereerste handboek voor bedrijven en ondernemers op het gebied van reclame. Meer
paperbackNederlands778 blz.9789492766502
1e druk
4-2-2019
Jurisprudentie Merken- en handelsnamenrecht 1977-2018 bevat de belangrijkste uitspraken van (met name) het Hof van Justitie van de Europese Unie en de Hoge Raad. Meer
gebondenNederlands292 blz.9789013176674
1e druk
25-4-2024
In Winstafdracht in het privaatrecht worden nieuwe inzichten, perspectieven en gedachten verschaft over de vordering tot winstafdracht (art. 6:104 BW). Meer