Filteren
Trefwoord
16 resultaten
paperbackNederlands112 blz.9789058716217
1e druk
Welke rol kan transparantie spelen in de financiële wereldcrisis? Dat kan er maar één zijn: de hoofdrol. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789462541573
1e druk
4-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Business Bloopers' bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Meer
9,-
Dit product is niet leverbaar
paperbackNederlands218 blz.9789001575465
2e druk
15-1-2020
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Meer
paperbackEngels248 blz.9789001802448
2e druk
17-8-2012
'Corporate Communication Worldwide' covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. Meer
gebondenEngels142 blz.9780061914171
1e druk
In 'Crush It! Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion' laat Gary Vaynerchuk zien hoe u de kracht van internet kan gebruiken om uw interesses om te zetten in werk. Meer
paperbackEngels234 blz.9780123749215
1e druk
Sociale netwerken en online communities veranderen de manier waarop mensen met elkaar communiceren in hun persoonlijke en professionele leven. Hoe komt het dat sommige hierin succesvol zijn en anderen niet? Meer
e-bookNederlands252 blz.9789020977776
1e druk
5-9-2012
andere uitgaves beschikbaar
Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. Meer
e-bookNederlands198 blz.9789401403504
1e druk
29-10-2012
De media staan voor de immense uitdaging om hun aanpak af te stemmen op de vernieuwde technologie en consument. Internet, social media en mobile geven consumenten de macht. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789463596824
1e druk
10-5-2024
Grafisch ontwerpen biedt praktische informatie voor iedereen die zich bezighoudt met grafische vormgeving op de computer. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789463598200
Dit boek is een onmisbare handleiding voor iedereen die aspiraties als grafisch ontwerper heeft of zijn vaardigheden op het gebied van visuele communicatie verder wil verbeteren. Meer
19,95
Dit product is uitverkocht
paperbackNederlands222 blz.9789081516327
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
'De Conversation Manager' heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Meer
58% KORTING
paperbackNederlands224 blz.9789081516389
14e druk
29-8-2018
andere uitgaves beschikbaar
Converseren met consumenten staat in dit boek centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden. Meer
gebondenNederlands224 blz.9789081516334
1e druk
17-2-2012
andere uitgaves beschikbaar
Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. Meer
e-bookNederlands406 blz.9789031378166
1e druk
19-4-2012
Hoe kunt u mensen stimuleren zich te ontwikkelen? 40 bekende wetenschappers en praktijkmensen zetten de belangrijkste breinprincipes om in het werk te gebruiken op een rij. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789462723313
9e druk
17-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
De droomkandidaat moet beschikken over een aantal competenties. Natuurlijk kan een sollicitant zéggen dat hij over deze competenties beschikt, maar hoe kom je erachter of dat ook daadwerkelijk zo is? Meer
paperbackEngels156 blz.9783319380889
1e druk
17-9-2016
Information architecture has changed dramatically since the mid-1990s and earlier conceptions of the world and the internet being different and separate have given way to a much more complex scenario in the present day. Meer