Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenNederlands208 blz.9789082373233
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
IE in Bedrijf - Deel 4: reclame is het allereerste handboek voor bedrijven en ondernemers op het gebied van reclame. Meer
paperbackNederlands323 blz.9789462513129
2e druk
17-3-2023
Dit boek biedt een uitgebreid overzicht van reclame- en marketingregels waar de financiële sector rekening mee moet houden. Meer
paperbackEngels360 blz.9780470601792
1e druk
Of u nu eigenaar bent van een klein bedrijf of vanuit uw keuken werkt, 'Professional Blogging for Dummies' helpt u bij het inzetten van uw blog bij uw bedrijfsactiviteiten. Meer
gebondenNederlands190 blz.9789082373240
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gaat over onderwerpen als: hoe claim je domeinnamen, welke regels gelden er bij het maken van online reclame door middel van verschillende soorten prijsvragen en acties etc. Meer
paperbackNederlands246 blz.9789059317970
1e druk
Twintig experts beschrijven hoe aanbieders verdienen aan uw profielen en hoe zij met knoppen, beelden en zinnen uw klikgedrag sturen. Meer
65% KORTING
e-bookEngels508 blz.9789464946031
1e druk
11-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
This book aims to offer insights into and critical reflections on the impact of technology on society, the interaction between technology and law, and the impact of technology on the legal profession. Meer
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer