Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
7 resultaten
Alle producten
gebondenNederlands208 blz.9789082373233 1e druk 29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
IE in Bedrijf - Deel 4: reclame is het allereerste handboek voor bedrijven en ondernemers op het gebied van reclame.  Meer
34,50
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands323 blz.9789462513129 2e druk 17-3-2023
Dit boek biedt een uitgebreid overzicht van reclame- en marketingregels waar de financiële sector rekening mee moet houden.  Meer
66,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels360 blz.9780470601792 1e druk
Of u nu eigenaar bent van een klein bedrijf of vanuit uw keuken werkt, 'Professional Blogging for Dummies' helpt u bij het inzetten van uw blog bij uw bedrijfsactiviteiten.  Meer
29,21
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands190 blz.9789082373240 1e druk 29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gaat over onderwerpen als: hoe claim je domeinnamen, welke regels gelden er bij het maken van online reclame door middel van verschillende soorten prijsvragen en acties etc.  Meer
32,50
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands246 blz.9789059317970 1e druk
Twintig experts beschrijven hoe aanbieders verdienen aan uw profielen en hoe zij met knoppen, beelden en zinnen uw klikgedrag sturen.  Meer
28,-
9,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
65% KORTING
e-bookEngels508 blz.9789464946031 1e druk 11-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
This book aims to offer insights into and critical reflections on the impact of technology on society, the interaction between technology and law, and the impact of technology on the legal profession.  Meer
79,-
Direct te downloaden
e-bookEngels154 blz.9789491560118 1e druk 13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen.  Meer
24,50
Direct te downloaden

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale