Filteren
Trefwoord
23 resultaten
gebondenNederlands160 blz.9789462201330
1e druk
25-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Meer
ingenaaidNederlands128 blz.9789052617428
1e druk
In Nederland zijn jaarlijks vele miljarden euro's gemoeid met het inhuren van professionele dienstverleners door bedrijven en overheden. En eigenlijk is niemand echt tevreden over de toegevoegde waarde. Meer
58% KORTING
e-bookNederlands160 blz.9789462201477
1e druk
10-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Meer
gebondenEngels220 blz.9781119106203
1e druk
19-6-2015
This comprehensive handbook covers the fundamental skills and attitudes required by successful consultants from novice to practitioner level, irrespective of their specialist area. Meer
e-bookNederlands119 blz.9789052619545
1e druk
6-3-2013
Dit boek biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers en managers. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789052615851
2e druk
23-3-2010
De verleiding om uitputtende uren van uzelf te vragen en uw collega-adviseurs te overtreffen, is vaak moeilijk te weerstaan. Maar het is kortzichtig en heeft een averechtse werking, volgens David Maister. Meer
gebondenNederlands184 blz.9789462720718
1e druk
8-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Ben je onvoldoende zichtbaar als professional? Heb je veel te bieden, maar te weinig klanten? En houd je er eigenlijk niet van om jezelf te verkopen? Met enige regelmaat bloggen gaat je helpen. Meer
gebondenNederlands112 blz.9789461265098
1e druk
1-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
IT'ers worden vaak gezien als nerds. Reken af met dit vooroordeel en maak het verschil door je soft skills actief in te zetten. Meer
gebondenNederlands166 blz.9789052617961
1e druk
Voelt u zich geremd bij het verwerven van opdrachten? Dit boek biedt handvatten voor professionals bij het verwerven van interessante opdrachten voor zichzelf en anderen. Meer
42% KORTING
paperbackNederlands234 blz.9789000309580
1e druk
11-11-2011
In 'Het succes van online coaching' laat Mirjam Windrich vanuit verschillende perspectieven de voordelen van online coaching zien: voor de cliënt, de werkgever en de coach. Meer
gebondenEngels339 blz.9781787423343
2e druk
20-4-2020
This second edition revisits the theory, tools and skills needed to implement effective business development in law firms today. Meer
paperbackEngels316 blz.9781032339894
1e druk
12-7-2022
Every CEO in the world, if questioned, will always complain that there are a lot of ideas to implement, but, unfortunately, insufficient resources to accomplish them. Meer
paperbackEngels104 blz.9781787422667
1e druk
28-2-2019
The legal services industry is changing and, for most law firms, the greatest challenge is to remain competitive and profitable. Meer
paperbackNederlands186 blz.9789462512368
1e druk
9-11-2020
In de Serie Bouw- en Aanbestedingsrecht geeft de auteur een op de praktijk gerichte behandeling van de belangrijkste onderwerpen uit het bouw- en aanbestedingsrecht. Meer
paperbackNederlands194 blz.9789462513617
2e druk
18-10-2024
In Deel 7 van de serie Bouw- en aanbestedingsrecht wordt een inleiding op het recht van de adviseursovereenkomst gegeven. Meer
paperbackEngels160 blz.9781787429857
1e druk
9-10-2023
Preparing for Partnership is an invaluable resource for lawyers seeking to achieve the ultimate career milestone of partnership, and for team leaders and management as they help aspiring partners to prepare. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789051890006
3e druk
8-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
L4L verleent morele en juridische bijstand aan advocaten die in de uitoefening van hun werk worden bedreigd of vervolgd of aan advocatenorganisaties die voor deze advocaten in de bres springen of hen vertegenwoordigen. Meer
gebondenEngels233 blz.9780071849715
1e druk
1-9-2015
The most successful salespeople understand that they are fundamentally storytellers. The reality is that to succeed in sales, you need to master the art of customer conversation. Meer
paperbackEngels183 blz.9781787422483
1e druk
28-5-2019
This book will show you how to reinvent yourself to create a culture that encourages and spawns innovation at every level, both on the micro and macro levels. Meer
e-bookNederlands248 blz.9789090393070
1e druk
20-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
De actuele consultative selling-methode voor ervaren consultants en dienstverleners. Verwerf inzicht in het besluitvormingsproces en krijg invloed op de beslissers. Meer