Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackEngels262 blz.9781118147849
1e druk
30-6-2012
De gevolgen van zoek- en sociale media marketing binnen de consumentmarkt zijn groot. Met deze uitgave kunnen B2B marketeers alles uit dit medium te halen. Meer
paperbackNederlands262 blz.9789491838422
2e druk
Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die nodig is om de inzet van online marketing in een commerciële context te kunnen beoordelen. Meer
69% KORTING
e-bookNederlands200 blz.9789055942848
1e druk
23-10-2012
Integratie van online en offline kanalen en integratie van social media worden met stip op één gezet als de grootste uitdagingen. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789089656506
1e druk
7-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2022. Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Meer