Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenNederlands472 blz.9789082900804
2e druk
10-9-2018
Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en vertelt precies hoe ze kunnen worden toegepast. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789059319493
1e druk
26-6-2015
'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean. Meer
paperbackNederlands88 blz.9789047018612
11e druk
25-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
gebondenNederlands336 blz.9789001886820
7e druk
21-8-2018
'Dienstenmarketingmanagement' biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners. Meer
gebondenNederlands946 blz.9789462361782
1e druk
30-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit proefschrift over de ontwikkelingen in het Nederlandse gevangeniswezen vanaf het eind van de 18e eeuw tot het eind van de 20e eeuw komen al deze kwaliteiten samen. Meer
paperbackNederlands478 blz.9789462512009
2e druk
26-3-2019
In dit boek geven gezaghebbende auteurs vanuit de wetenschap en de praktijk hun visie over de wijze waarop compliance stevig in een zorginstelling kan worden verankerd. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789013175813
2e druk
6-2-2024
De schadestaatprocedure komt in de praktijk regelmatig aan de orde, ook in de jurisprudentie van de Hoge Raad. Deze monografie is het standaardwerk over deze procedure: in deze nieuwe druk zijn alle nieuwe ontwikkelingen verwerkt. Meer