Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands256 blz.9789024467631
2e druk
3-5-2024
StoryDoing bevindt zich op het snijvlak tussen identiteit, organisatiecultuur, productontwikkeling en bestaansrecht. Het verbindt deze terreinen en zorgt ervoor dat de eilandjescultuur binnen en buiten organisaties verdwijnt. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789020935639
1e druk
11-12-2024
In The Ripple Effect ontdek je hoe je via de vijf stappen van het Impactnarratiefmodel klassiek merk- en communicatiedenken doorbreekt en maximaal je positieve impact kan laten uitdeinen. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789020920369
2e druk
11-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Meer
gebondenNederlands398 blz.9789001734459
1e druk
25-4-2022
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789047013686
1e druk
2-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In 'Storylistening' geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Meer