Lees verder


Martin van Kranenburg (1968) is een van de meest gevraagde conversie- en neuromarketingsprekers in Nederland. Hij is meerdere keren verkozen tot docent van het jaar bij Beeckestijn Business School en drie keer tot #1 spreker op de Webwinkel Vakdagen. Martin is beststeller auteur van het boek Schrijven voor het Brein. Inmiddels zijn hier al meer dan 6.000 exemplaren van verkocht.
Meer over Martin van KranenburgWat is een AI-book?
ChatGPT als tweede Brein
ChatGPT en AI in je schrijfproces
AI-book Nederlands 2025 9789493434141Samenvatting
Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces? Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek met dit AI-book hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.
Dit AI-book helpt je met de volgende zaken:
- ChatGPT effectief inzeten in je schrijfproces
- Een goede prompt schrijven
- De minusmethode-prompt om teksten te verbeteren
- Prompts schrijven die repeterende taken overbodig maken
- Je eigen versie van ChatGPT bouwen
Trefwoorden
chatgpt ai brein prompts schrijfproces custom gpts contentcreatie copywriting neuromarketing marketing schrijfvaardigheid redigeren communicatie persoonlijke effectiviteit minusmethode-prompt tekstoptimalisatie lezersgericht schrijven internetmarketing cialdini custom instructions seo social media persona's productiviteit innovatie you-phrasing leesbaarheid koppen schrijven klantreis conversie
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Martin van Kranenburg
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit ai-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan