Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

E-Learning

Strategies for delivering knowledge in the digital age

Gebonden Engels 2001 9780071362689
Voormalig top 100Totaal 45 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Niet alleen de beloften van indrukwekkende technologieën drijven mensen naar E-learning. Het is voor bedrijven van levensbelang dat voortdurend veranderende informatie snel beschikbaar is voor grote groepen mensen. Medewerkers van een onderneming moeten daartoe tegen lage kosten kunnen worden opgeleid, in ieder geval tegen lagere kosten dan de concurrentie in staat is haar medewerkers op te leiden. Het is niet meer de vraag wanneer ondernemingen gaan beginnen met de implementatie van E-learning, maar of ze dit goed doen.
De meeste ondernemingen bevinden zich nu nog in een experimenteerstadium en richten zich daarbij vooral op leren via het Web. De onderwerpen waar zij zich vooral mee bezig houden zijn het kiezen van de juiste technologie, de goede software, het aanleggen van voldoende bandbreedte enzovoorts. Dat zijn weliswaar belangrijke stappen, maar de werkelijke strategische vraag blijft hierdoor liggen: Hoe wordt E-learning een integraal onderdeel van de dagelijkse werkzaamheden van iedere werknemer en hoe kan het potentieel van E-learning ten volle benut worden. 'E-Learning' is het eerste boek waarin dit onderwerp niet als een technologisch vraagstuk wordt behandeld. In plaats daarvan wordt E-learning beschouwd als een middel om een lerende organisatie te creëren.

Specificaties

ISBN13:9780071362689
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:343
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:0
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Expertrecensies (1)

recensie
E-Learning
Peter de Roode | 13 december 2001
Dit is geen boek voor IT-nerds of software freaks. Geen HTML, Perl of Java. Maar 'gewoon' over strategie en implementatie. De techniek is het middel om het doel te bereiken, niet meer en ook niet minder. Goede technologie en goede leerprogramma's zijn dan ook niet voldoende in de ogen van de auteur voor een succesvol E-Learning programma. Vandaar dat 'zachte' factoren, zoals cultuur, communicatie en leiderschap uitgebreid aan bod komen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat het boek 'E-Learning' bedoeld is voor trainers, managers en consultants.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E-Learning