
Lees verder
Tjaco Walvis is partner bij THEY, dat door het Amerikaanse blad AdAge is uitgeroepen tot internationaal klein bureau van het jaar 2009.
Meer over Tjaco WalvisHet brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?
Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?
In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
neuromarketing branding neuro-economie merkbeslissingen brein merkkeuze marketing strategische marketing onbewuste beslissingen merkbeleving samenhang merkalgorithme relevantie participatie hersenonderzoek merkbetekenis consumentengedrag neurocognitie ethiek merkpositionering filosofie klantbeleving keuzegedrag gedragseconomie merkvoorkeur merkwaarde communicatiestrategie merkidentiteit merktrouw marketingcommunicatie