The Contrarian Effect
Why it pays (big) to take typical sales advice and do the opposite
Gebonden Engels 2008 1e druk 9780470237908Samenvatting
De klassieke oude verkooptechnieken waarmee we zo bekend zijn, werken niet meer. Met cold calling komt u nergens, met deur-tot-deur verkopen schiet u niets op en de meeste consumenten van deze tijd worden niet warm van de meeste traditionele teksten en verkooptechnieken.
De verkoopbenadering in het boek 'The Contrarian Effect' is totaal anders. Traditionele tactieken mislukken niet alleen, het tegengestelde werkt vaak nog beter! Het klinkt misschien raar, maar het is niet zomaar een idee; het is een benadering die echt werkt. In dit boekje ontdekt u hoe en wat u hiermee kunt bereiken.
Trefwoorden
verkopen contrarian marketing klantgerichtheid relevantie permission marketing cold calling relatiemarketing vertrouwen opbouwen klantenervaring waarde toevoegen strategische partnerschappen marketingcommunicatie e-mailmarketing red velvet rope policy marketing doelgroepsegmentatie consumentengedrag internet closing techniques referral marketing digitale transformatie social media contentmarketing marketingonderzoek netwerken ondernemerschap customer relationship management
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Introduction
From the Old World to the New
Section 1: Two Left Feet
Typical Tactics Are Out of Sync with the Market
Section 2: Center of the Universe
Typical Tactics Are Focused on the Wrong Person
Section 3: One-Night Stand
Typical Tactics Damage Relationships and Long-Term Potential
Section 4: May Cause Headaches, Dizziness, and Internal Bleeding
Typical Tactics Harm Reputations and Create Unintended Consequences
Contrarian Primer
Pendulum Swing
References
About the Authors
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan