Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenEngels255 blz.9780684856360
1e druk
Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergroot. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789462763005
1e druk
15-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
Goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, maar om de problemen van hun klanten op te lossen. Godin laat zien hoe. Meer
paperbackEngels288 blz.9780241370148
1e druk
27-11-2018
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. Meer
gebondenEngels175 blz.9780470237908
1e druk
De klassieke oude verkooptechnieken waarmee we zo bekend zijn, werken niet meer. Met cold calling komt u nergens, met deur-tot-deur verkopen schiet u niets op en de meeste consumenten van deze tijd worden niet warm van de meeste traditionele teksten en verkooptechnieken. Meer
ingenaaidEngels280 blz.9780749469276
1e druk
5-12-2013
'Neuromarketing in Action' is het eerste boek dat zowel de wetenschappelijke kaders als de praktische toepassingen van deze steeds populairder wordende marketingtool toont. Meer