Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Beyond the Familiar

Long-Term Growth through Customer Focus and Innovation

Gebonden Engels 2011 1e druk 9780470976319
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden hoe u:

- duidelijke en relevante beloften kunt doen aan uw klanten
- aan klantvertrouwen kunt bouwen door een betrouwbare levering
- voorop kunt lopen door met regelmaat te innoveren
- dit alles kunt ondersteunen met een open organisatiecultuur

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780470976319
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:174
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Verschijningsdatum:25-5-2011
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Expertrecensies (1)

recensie
Beyond the Familiar
Max Kohnstamm | 9 april 2013
Patrick Barwise en Seán Meehan wonnen met 'Simply Better' in 2005 de Amerikaanse Marketing literatuur prijs. Beide auteurs zijn naast hun activiteiten als marketing professionals als hoogleraar marketing verbonden aan prestigieuze Business Schools (respectievelijk de London Business School en het IMD in Lausanne). Blijken de auteurs van 'Simply Better' met 'Beyond the Familiar' op nieuw in staat een waardevolle bijdrage te leveren aan het vakgebied marketing?
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgments

1. What Every CEO Wants.
2. Your Promise to the Customer.
3. Delivering Today's Promise Better and Better Every Day.
4. Driving the Market by Relentlessly Improving the Promise.
5. Innovating Beyond the Familiar.
6. Opening Up: What Leaders Must Do.

Postscript.
End Notes.
Index.
About the Authors.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Beyond the Familiar