Filteren
Trefwoord
8 resultaten
e-bookNederlands192 blz.9789047008309
2e druk
11-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
Het management kijkt voor organisatieverandering vaak eerst naar strategie of ICT, en maar zelden naar de werkprocessen en het functioneren van medewerkers en teams zelf. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789090345246
2e druk
14-7-2021
Met LEVEL 3 sales ben je een structureel en meetbaar onderdeel van het realiseren en overtreffen van de dromen/ambities van je klant. Meer
gebondenEngels174 blz.9780470976319
1e druk
25-5-2011
'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789083359144
1e druk
3-12-2024
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is. Meer
paperbackNederlands138 blz.9789461261304
1e druk
21-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
Een goede manager is als een boer op een biologische boerderij: hij gaat niet tegen de natuur in, maar helpt de natuur een handje. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789083103600
1e druk
3-12-2020
Het coronavirus heeft de wereld op zijn kop gezet, niemand die eraan ontkomt. Te midden van ontreddering hebben we kunnen ruiken aan schonere luchten en virtuele bijeenkomsten. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024428762
1e druk
20-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Appreciative inquiry (waarderend onderzoeken) is een krachtige manier om groepen, teams en organisaties zelf hun verandering en ontwikkeling te laten vormgeven. Meer
gebondenEngels224 blz.9781119119210
1e druk
25-10-2016
Capital Projects provides an empirically-based framework for capital project strategy and implementation, based on the histories of over 20,000 capital projects ranging from $50,000 to $40 billion. Meer